Perangkat Desa

Perangkat Desa bertugas membantu Kepala Desa dalam melaksanakan tugas dan wewenangnya. Salah satu perangkat desa adalah Sekretaris Desa, yang diisi dari Pegawai Negeri Sipil. Sekretaris Desa diangkat oleh Sekretaris Daerah Kabupaten/Kota atas nama Bupati/Walikota.

Perangkat Desa lainnya diangkat oleh Kepala Desa dari penduduk desa, yang ditetapkan dengan Keputusan Kepala Desa.

Susunan Kepengurusan Desa Watulawang

Kepala Desa         : Dirun

Sek des                 : Sawa’un

 

Kaur Pemerinth   : Slamet

Kaur Pemb           : –

Kaur Kesra          : Wasikun, Sudiyo

Kaur umum          : Juni Setiyadi

 

Kadus 1                : Sirwan

Kadus 2                : Karsawintana

RW 1                    :

RW 2                    :

 

17 responses

13 10 2008
Shun

masa jenenge kepala desa ne dewek ora apal😛

14 10 2008
Gareng Cilik

heheheh Nar,,, urung di dadekna kieee

30 10 2008
Gareng Cilik

Di Watulawang Kaur Pembangunan saat ini dalam kekosongan, kalo ada yang berminat jadi Kaur Pembangunan, silahkan menghubungi Perangkat Desa Watulawang.

11 11 2008
NAUFAL

Nek pada peduli karo desa, kudune Kang Gareng wani ndaftar kaur pembangunan.
InsyaAlloh, walaupun kesejahteraane cilik tapi asal bener cukup utk hidup.
Ujarku dadi pamong asal apik, uripe lewih ayem lan bersahaja.

11 11 2008
Gareng Cilik

kang, kudune kaya kuwe mbok yaa, tapi nyong kiye ora duwe bakat, lah wong angger nang ndesa paling2 mung thongkrong, nggedebus ora jelas.
kuwe rika wis ngalami dadi pamong yahh,🙂 heheh moga2 kang Suhar rika bisa mengabdikan diri nang peniron, bisa memajukan Desa, dan menjadikan peniron sebagai desa percontohan desa2 liane, kususe ben di conto nang watulawang

11 11 2008
NAUFAL

Hehe..aku be wedi nek kon dadi pamong koh.
Nang Peniron akeh wong Kang, ora bingung golet sing gelem.
Nang Watulawang bocah nom e aja pada meranto kabeh deh. Melas desane.

11 11 2008
Gareng Cilik

🙂
kae mas Juni ngesuk kon dadi pelopor penggerak pemuda, ben pada sregep, nyong jane ya pengin si nangumah, tapi ya kuwe, ora bisa gawe duit.
ngode nang umah, tenagaku ora payu kang
kaya nyong padha ya mung melu ndukung, pemuda – pemuda nang ndesa ben duwe pemikiran sing terbuka

11 11 2008
NAUFAL

Juni ujarku malah kurang due kepedulian apa ya? Lha wong nek saben ketemu ora tau crita masalah desa.

Kae mikire golet duit karo pacar.😀

Maaf Jun, tapi penilaianku kayane ora salah.:-P

12 11 2008
Gareng Cilik

hehehhe, kuwe ya karna faktor usia mbok kang, mengko dela maning ya beda mbok pikirane, siki carane kan agi nggetem -nggeteme dolanan prawan, tapi nek juni mandan kenemenen kae lah, jan prawan aring kebumen kayong arep kekambah juni kabeh,🙂

12 11 2008
NAUFAL

Nek umure Juni malah telat nek drg due kepedulian. Nek wis tua urung due minat sosial berarti watek Kang. Angel kue nek ora diiming2i prawan apa materi. Hehe
Tapi bener kue lho.

12 11 2008
Gareng Cilik

Ya jajal kang di omongi, men mengko2 ne bisa dadi bibit sing bisa mimpin/ majuk na desa watulawang, mumpung esih nom, di godok kae nganah anggo kendil apa dandang, hehehehhe
rika kiye agi rajin yah OL terus

13 11 2008
NAUFAL

Aku OL langsung anggo hp. Nek komentar karo ngedit2 bisa. Tp posting, upload ora bs.

26 12 2008
otong wtl

semoga dengan lurah baru ,desa watulawang tambah maju terus……….@

9 12 2009
joe

kang aku jaluk carane ngurusi wit jenitri lah
kat nandur tekan panen ya
kirim bae meng email ku
di antos

25 12 2009
Gareng Cilik

@ kang Joe, sip. nek aku lagi kober yaaa

17 03 2010
anton

mohon smua prangkat hadir pada acara konggres Pradja [ pagyban kades n prangkat desa ] di stadion candradimuka sabtu 20 maret jam 8

25 10 2010
yayankrismawan

salam kenal dari sekretaris Paguyuban Perangkat Desa Kec, Purwosari Kabupaten Pasuruan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s




%d blogger menyukai ini: